Omnichannelstrategie
Consumenten en B2B afnemers denken niet in offline en online. Die gebruiken de kanalen door elkaar heen en vergelijken aanbieders zoals het ze uitkomt. smart&you helpt organisaties bij het opzetten of verbeteren van de omnichannel strategie. Bijvoorbeeld door te kijken op welke manier de winkelvloer en internet elkaar kunnen versterken, of door te onderzoeken welke kansen online service biedt of hoe de salesafdeling ondersteund kan worden met een online proces.
Onderdelen:
- Doelstellingen formuleren
- Analyse customer lifecycle en keuzeproces doelgroep
- Product- en serviceconcept
- Interne organisatie
- Concurrentie benchmark
- Omnichannel concept
- Roadmap implementatie
- Training en begeleiding interne organisatie
Hoe kunnen we u helpen? Maak vandaag nog een vrijblijvende afspraak!
Nieuws
-
Keuzestress verminderen en de juiste product kiezen door de digitale adviseur!
Waarom de digitale adviseur voor meer verkoop kan zorgen We geloven dat je de...
Lees meer -
smart&you ondersteund PON migratie nieuwe website voor VW bedrijfswagens
Project PON automotive migratie nieuwe VW bedrijfswagens website tot een succ...
Lees meer